موکت هتلی چیست و از کجا بخریم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
20:47
شنبه 5 تير 1400

هتل چیست؟
به طور کلی ، هتل یک ساختمان یا تأسیسات مدیریت خرید موکت هتلی شده است که مکانی برای اقامت شبانه - به صورت کوتاه مدت - در ازای دریافت پول برای مهمانان فراهم می کند. ویژگی ها و خدمات دقیق ارائه شده به میهمانان می تواند از یک هتل به هتل دیگر کاملاً متفاوت باشد و صاحبان هتل ها عموماً از طریق مدل قیمت گذاری و استراتژی بازاریابی یا از طریق طیف وسیعی از خدمات ارائه شده ، نوع خاصی از مشتری را جذب می کنند.

صنعت هتل چیست؟
در مرحله بعد ، مهم است که به این سوال پاسخ دهیم: صنعت هتلداری چیست؟ به بیان ساده ، صنعت هتلداری بخشی از صنعت خدمات است که با محل اقامت یا اقامتگاه مهمان سروکار دارد. طبق اکثر تعاریف ، صنعت هتلداری نه تنها به هتل ها بلکه به اشکال دیگر محل اقامت شبانه از جمله خوابگاه ها ، متل ها ، مسافرخانه ها و موکت هتل مهمانسراها اشاره دارد. با این حال ، معمولاً شامل اشکال طولانی مدت یا دائمی محل اقامت نیست.

به دلیل ماهیت خدمات هتل ، ارتباط تنگاتنگی با صنعت مسافرت و جهانگردی دارد.

تفاوت صنعت هتلداری و صنعت مهمان نوازی
یکی از حوزه های مشترک سردرگمی مربوط به تفاوت صنعت هتلداری و صنعت مهمان نوازی است ، بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که این دو اصطلاح به یک چیز اشاره دارند. با این وجود ، اگرچه یک تقاطع وجود دارد ، تفاوت در این است که صنعت مهمان نوازی دامنه وسیع تری دارد و شامل چندین بخش مختلف است.

از شرکای متخصص ما بیاموزید
صنعت هتلداری صرفاً به فکر تهیه محل اقامت مهمان و خدمات مربوطه  موکت هتل است. در مقابل ، صنعت مهمان نوازی به معنای عام تری مربوط به اوقات فراغت است. در نتیجه ، این هتل محل اقامت ، رستوران ها ، کافه ها ، کافه ها ، زندگی شبانه و تعدادی از خدمات سفر و گردشگری را در بر می گیرد.

انواع مختلف اقامت در صنعت هتلداری
درک این نکته مهم است که صنعت هتلداری اصطلاحی جذاب است قیمت موکت هتلی که برای توصیف خدمات مربوط به محل اقامت مهمان استفاده می شود. با توجه به این نکته ، شایان ذکر است که انواع مختلفی از محل اقامت وجود دارد که تحت این اصطلاح چتر قرار می گیرند. برخی از انواع اصلی در زیر با جزئیات بیشتر شرح داده شده است:

هتل ها
متداول ترین نوع محل اقامت در صنعت هتلداری ، هتل به عنوان مسسه ای تعریف می شود که محل اقامت شبانه ، وعده های موکت هتل غذایی و سایر خدمات را ارائه می دهد. هدف اصلی آنها مسافران یا گردشگران است ، اگرچه افراد محلی نیز ممکن است از آنها استفاده کنند. هتل ها اتاق های خصوصی ارائه می دهند و تقریباً همیشه حمام های اتاق اختصاصی دارند.

صبحانه و تختخواب
تختخواب و صبحانه یا تختخواب و صبحانه ، مراکز کوچکتری هستند که اتاقهای خصوصی را برای اقامت شبانه ، همراه با صبحانه صبح به مهمانان ارائه می دهند. اغلب ، این موسسات از خانه های شخصی تبدیل می شوند و بسیاری از صاحبان B&B در ملک خود زندگی می کنند. در حالی که آنها اغلب یک گزینه بودجه هستند ، B&B های سطح بالا یا لوکس نیز وجود دارند.

متل ها
متل ها نوعی از محل اقامت شبانه است که برای رانندگان مناسب است.موکت هتل به همین دلیل ، آنها به طور معمول در کنار جاده قرار دارند و پارکینگ رایگان زیادی را ارائه می دهند. یک متل معمولاً دارای تعدادی اتاق مهمان است و ممکن است دارای امکانات اضافی دیگری نیز باشد ، اما معمولاً امکانات کمتری نسبت به هتل ها خواهد داشت.

بطری
'Botel' نامی است به قایقی که برای ارائه محل اقامت به سبک هتل سازگار شده است. بسیاری از بطری ها قایق های رودخانه ای دائماً لنگر انداخته اند ، گرچه برخی دیگر کشتی های تبدیل شده هستند که کاملاً قادر به مسافرت با مهمانان داخل کشتی هستند. آنها به ویژه در شهرهای اروپا با رودخانه یا کانال محبوب هستند.

مسافرخانه ها
مسافرخانه تاسیساتی است که محل اقامت موقت ، معمولاً همراه با موکت هتل غذا و نوشیدنی را فراهم می کند. مسافرخانه ها کوچکتر از هتل ها هستند و اندازه آنها نزدیکتر به تختخواب و صبحانه است ، اگرچه مسافرخانه ها اغلب کمی بزرگتر هستند. اتاقهای اختصاصی به میهمانان اختصاص یافته و گزینه های غذا معمولاً شامل صبحانه و شام می شود.

استراحتگاه ها
استراحتگاه ها یک مکان تجاری هستند که معمولاً از یک هتل و فروش موکت هتلی انواع خدمات و امکانات رفاهی دیگر در محل تشکیل می شوند. مهمانان معمولاً به اقامتگاهها ، رستورانها ، بارها ، گزینه های تفریحی ، فعالیتهای تفریحی و مغازه ها دسترسی خواهند داشت که بدون خروج از محل دسترسی به همه آنها امکان پذیر است.

سرویس آپارتمان
آپارتمانهای سرویس دهی شده در بین مسافران تجاری محبوب ،موکت هتل  اقامتگاههایی به سبک آپارتمان هستند که مهمانان از خدمات کاملی مانند خدمات اتاق ، خدمات خانه داری و لباسشویی بهره مند می شوند. اکثر آپارتمان های سرویس دهی دارای امکانات رفاهی دیگری نیز هستند ، در حالی که آپارتمان ها بیشتر از اکثر اتاق های هتل بزرگتر هستند.

مهمانداران
خوابگاه که اغلب با خوابگاه اشتباه گرفته می شود ، نوعی خوابگاه است که عمدتا در مناطق اسپانیایی زبان یافت می شود. آنها شبیه یک هتل ارزان قیمت هستند که اتاق خواب یا آپارتمان اختصاصی ارائه می دهند ، در حالی که ممکن است بار ، رستوران و / یا کافه نیز داشته باشند. بیشتر میزبانان خانوادگی هستند و ممکن است گاهی اوقات حمام ها با دیگران حمام مشترک داشته باشند.

خوابگاه ها
هاستل نوعی از محل اقامت است که معمولاً برای افرادی با بودجه  موکت هتل مناسب تهیه می شود که در آن چندین مهمان در تخت های مختلف در یک مکان زندگی می خوابند. به طور موثر

 

https://www.revfine.com/hotel-industry/



تعداد بازدید از این مطلب: 14
بازدید : 14

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود